Advokátní kancelář MAJER AKM
Advokátní kancelář
Dlužníci
Komunikací s námi jako s právním zástupcem vlastníka pohledávek usnadníte vyřešení Vašeho dluhu (závazku). |
Služby Call centra
- informace o stavu námi vymáhané pohledávky
- aktuální vyčíslení pohledávky, vyčíslení pohledávky k zamýšlenému datu platby
- informace o platebních místech (čísla účtu, variabilní symbol pro platbu)
- ověření úhrady
Přípravou podkladů před kontaktováním Call centra urychlíte vyřízení vašeho požadavku.
Před telefonátem si připravte podklady pro vyřízení hovoru (elektronické komunikace):
- osobní údaje - jméno, příjmení, popřípadě název firmy, datum narození nebo rodné číslo, IČ
- jméno věřitele (případně původního věřitele)
- variabilní symbol, naši značku, spisovou značku soudu - zjistíte na doručených dokumentech
- doručenou dokumentaci
- váš požadavek (co chcete vyřídit, zjistit)
Rady pro rychlé vyřízení Vašich požadavků:
- Připravte si Vaše identifikační údaje a variabilní symbol.
- Připravte si laskavě dokumentaci.
- Definujte svůj požadavek.