Advokátní kancelář MAJER AKM
Advokátní kancelář
Advokátní zastupování
Základní výhody zastupování klienta advokátem
Profesionální poskytování právních služeb
-
Advokát je vázán pravidly profesionální etiky a pravidly soutěže advokátů (tzv. etickým kodexem advokáta), přičemž při poskytování právních služeb klientovi včetně jeho zastupování je povinen postupovat všeobecně poctivě, čestně a slušným chováním přispívat k důstojnosti a vážnosti advokátního stavu.
Znalost práva a rychlá orientace v řešené problematice
- Advokát řeší problémy samostatně, nezávisle na klientovi.
- Klientovi jsou předkládány až výsledné alternativy postupů (řešení) a jejich stručné zdůvodnění.
Povinnost zachovávat mlčenlivost
- Zákonná povinnost mlčenlivosti je jednou z primárních povinností advokáta, na kterou je kladen v rámci poskytování právních služeb AKM MAJER & PARTNERS značný důraz vzhledem ke vložené důvěře klientů v advokátní kancelář AKM MAJER & PARTNERS.
Povinné pojištění pro případ škody způsobené poskytnutím právní služby
- Advokátní kancelář AKM MAJER & PARTNERS disponuje propracovaným systémem pro předcházení škod způsobených poskytováním právních služeb, čímž je minimalizováno riziko vzniku těchto škod.
- Pro případ vzniklé škody způsobené poskytnutím právní služby klientům je advokátní kancelář AKM MAJER & PARTNERS pojištěna nad rámec zákonem stanoveném limitu.
Rozsah advokátního zastupování AKM MAJER & PARTNERS
-
Zastupování při jednáních s protistranou.
-
Zastupování při podání a uplatnění jednotlivých nároků a práv.
-
Zastupování proti vzneseným (uplatněným) nárokům a žalobám.
-
Zastupování před soudy a rozhodci na všech stupních.
-
Zastupování při jednání se správními úřady.
-
Zastupování v trestním (adhezním) řízení s nároky na náhradu způsobené škody.
Povinnosti advokáta dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů
-
Na žádost klienta - spotřebitele vystavíme doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. V případě reklamace služby vydáme klientovi písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení klient vyžaduje.
-
Cena za služby, platební podmínky a právo odstoupení od smlouvy o poskytování právních služeb naleznete v sekci Ceník.
-
Při komunikaci s našimi klienty používáme zejm. veřejnou komunikační síť. Nevyužíváme telefonní čísla s vyšší než bežnou cenou.
-
Případné spory mezi advokátem a klientem - spotřebitelem vzniklé ze smlouvy o poskytování právních služeb je nově možné řešit mimosoudní cestou, a to u pověřeného orgánu, České advokátní komory, která byla pověřena Ministerstvem průmyslu s obchodu ČR dne 5.2.2016. Internetová stránka subjektu je www.cak.cz
Telefon:
+420 236 034 203
Sídlo právní poradny PRAHA
Vyskočilova 1326/5
140 00 Praha 4
fax: + 420 236 034 200
kancelář PRAHA
Vyskočilova 1326/5
140 00 Praha 4
fax: +420 236 034 200